Как се публикува запитване?
* Продуктите с обявена цена могат да бъдат директно поръчани от MEGAPARTS.
** За да направите запитване, трябва да имате профил: вход или регистрация →
Как се публикува запитване?
* Продуктите с обявена цена могат да бъдат директно поръчани от MEGAPARTS.
** За да направите запитване, трябва да имате профил: вход или регистрация →
Няма намерени резултати
Mazda, Toyota
1. AE86 и Miata не са толкова бързи
Изглежда че подобни модели често стават жертва на прекалено големи очаквания. Supra Mk.4 и Skyline GTR са два автомобила, които са често свързвани с високи скорости и мощност. Въпреки това, стоковите им варианти изобщо не са толкова бързи, колкото хората мислят че са. Същото се отнася и за АЕ86 и Miata. В Initial D, Такуми побеждава шофьори с много по-бързи коли от неговата Corolla. Въпреки това, феновете са прекалено ентусиазирани за колата и често не са наясно с нейните реални способности на пътя. Ускорението до 100 е за около 8.5 секунди, а ако трябва да съпоставим нещата, то Camry от 1997 е с около секунда по-бърз. Miata също страда от недостатъчно ускорение, като Mazda Miata от 1996 година постига над 8.6 секунди, което също е по-слабо постижение от Camry 97. Заключението е, че АЕ86 и Miata не са толкова бързи, колкото се смята.
2. Ако не беше Initial D, AE86 нямаше да е толкова популярна
Стокова Delorean е ужасна кола, но откакто участва в Завръщане в Бъдещето стана доста популярна сред феновете. Същото нещо се случва и с АЕ86. Заради появявания по състезания хората започнаха да си мислят, че моделът си заслужава покупката и е доста добър. АЕ86 в добро състояние струва около 14 хиляди долара, което е доста за 40 годишна кола със 128 коня. Ако Initial D не беше се появил, то едва ли този автомобил щеше да струва и наполовина.
3. Miata е жертва на стереотипи
Стереотипите в света на автомобилите са най-разнообразни, а тези с Miata се въртят главно около това, че колата е за момичета. Ако собственикът е мъж, той често може да стане жертва на закачки от рода на „Каза ли вече на родителите си, че си гей?“ или „Къде в колата държиш сешоара?“. Заради тези закачки мъжете се стремят да се покажат като по мъжествени, което е тъпо защото е най-добре да са самите себе си.
4. AE86 всъщност е подобрена икономична кола.
Toyota AE86 Sprinter Trueno е Corolla. Когато повечето хора си мислят за Corolla те си представят един малък седан за шофиране до работа, но не и на пистата. Corolla AE86 е боготворена от феновете на колите, докато чисто нова Corolla S е игнорира от същите тези хора. Усещаме някакъв двоен стандарт...
5. Supra от 80-те е по-добра спортна кола от АЕ86.
Supra от 80-те не страда от проблема на Sprinter Trueno – мощност. Можете да намерите 2-ра и 3-та генерация в голямо разнообразие от турбодвигатели. Supra е една от най-готините коли от 80-те, докато Sprinter Trueno изобщо не може да се класира в списъка.
7. Трябва да модифицирате и двете коли за да бъдете конкурентни.
Стокова Miata може да е перфектна кола за начинаещи, но след известно време ще пожелаете нещо по-мощно, с по-добро окачване и спирачки. Тези стокови коли не могат да ви научат на контрол върху истински висока мощност. Карането на Mustang GT или Camaro SS ще го направи, докато Miata не. Последната кола е надценена и е с висока пазарна цена. Считаме, че тя изпълнява своята функция, но не развива способностите на водача. Добра е за начало, но после става скучна. Ако Miata напускаше фабриката с турбогенератор тя щеше да е доста по-атрактивна за всички.
За консултация и поръчки на авточасти на номер +359 2 437 32 48 или натисни бутона по-долу:
Повече информация за изкупуване на автомибили на номер +359 2 437 23 64 или натисни бутона по-долу:
Експресна доставка
Доставяме до всяка точка на България.
Нови части всеки ден
Ежедневно зареждаме нова стока.
Проверено качество
Авточасти с гаранция.
Право на връщане
14 дни на право на връщане на всяка поръчка.
..MEGAPARTS Marketplace е иновативна онлайн платформа за интелигентна търговия с авточасти и автомобилни компоненти. Нашата мисия е да обединим устойчивостта, ефективността и качеството в едно модерно дигитално пространство.
От 2009 година насам, MEGAPARTS е утвърден лидер на българския пазар за автомобилни части. С над 200 000 рециклирани автомобила и най-големия опит в страната в сферата на устойчивата автомобилна търговия, ние сме предпочитан избор както за индивидуални клиенти, така и за професионални партньори.
MEGAPARTS въведе нов стандарт в онлайн търговията с авточасти в България и изцяло трансформира сектора, като го направи по-прозрачен, по-сигурен и по-достъпен за всеки потребител. Нашият подход към дигитализация, проследимост и обслужване постави нова летва за цялата индустрия.
Работим с внимателно подбрана мрежа от партньори и доставчици, които предлагат както нови, така и проверени употребявани авточасти, акумулатори, гуми, джанти и аксесоари. С MEGAPARTS, вие не просто купувате продукти – вие участвате в едно по-устойчиво бъдеще, където повторната употреба и ресурсната ефективност са водещи принципи.
Нашата платформа предлага:
Вярваме, че всяка част заслужава втори живот, когато може да бъде използвана отново – с гарантирано качество и минимален отпечатък върху околната среда.
MEGAPARTS – не просто пазар. Платформа за отговорна и проследима автомобилна търговия.
Не можете да пуснете ново запитване, защото имате непрочетени съобщения към други запитвания.
Политика за бисквитките
Използваме бисквитки, за да предоставим възможно най-добрите услуги в уебсайта ни. Те ни позволяват да анализираме поведението на потребителите, за да подобряваме уебсайта.Запитването ще получи приоритетна позиция и различен външен вид. Срокът на промотиране е от момента на активиране до края на съответното запитване.
Цена: 0.5 кр.
Винаги можеш да редактираш и промотираш запитването си по-късно от Моите запитвания.